Wednesday, May 11, 2011

Dia magik


Pernah tak kau pandang seseorang dari jauh? Seseorang yang memberi inspirasi, pun dari jauh. Maklumat yang difailkan dalam adrenalin kata, kau tak akan mungkin dapat mendekati dia.

Aku pernah.

Entah bagaimana magik berlaku, kali pertama dia datang kearahku memakai baju melayu cekak musang kuning emas.

"Boleh lukis untuk storyboard kami?"

Dia mungkin hanya seorang senior Diploma Seni Layar tapi bagi aku, dia lebih dari seorang senior. Aku tak jumpa orang lain di kampus yang layan aku seperti adik sendiri, walaupun barangkali aku tak pernah dianggap sebegitu? Dia magik.



Gua sayang gila orang ini. Dia je tak tau.

4 review:

Unknown said...

uuuuuuuuuuuu.... luahan akhirnya... BMM

wbbt said...

BMM ? okay dah lama tak sebut tu. Just felt like writing about him. Lepas ni dah tak jumpa kot? :'(

Shiro Petta Petto said...

hot stuff...

wbbt said...

cakap ngan cermin kah ? :p