Tuesday, June 8, 2010

linggojes


belah kiri.nama dia fazlin binti zainal.


tahun lepas dia naib pengerusi bomba,biro disiplin asrama,ketua kelas 5 sn 2.aku panggil dia linggo.dua tahun dia duduk sebelah budak selenga siapa lagi kalau bukan pemilik muka surat ni kan?

selamat hari jadi.kau dah 18.semoga aku lagi tinggi dari kau walaupun aku tahu mustahil.

tiba-tiba teringat hari jadi aku tahun lepas.secara jujurnya,aku memang tak suka "happy becoming birthday".sebab.pada aku.kalau happy becoming boleh diucapkan seminggu sebelum tarikh sebenar,kenapa tak ucap untuk tahun depan sekali??dua tahun lagi??tiga tahun lagi??

jangan sensitip.lain orang lain rasa.

tapi hari jadi tahun lepas sangat bermakna.sebab.kawan-kawan asrama buat-buat lupa walaupun aku tahu mereka ingat.

aku nak ucapkan terma kasih kepada orang-orang penting dalam belakang tabir,linggo,anishu dan naja.tak lupa untuk kawan-kawan satu dorm.ad,zana,oier,ain,annyss,ama,rozza,yesty.

juga bagi sahabat karib pontian yang tak lupa aku.muhammin nur 'aqilah,nur azmina dan zakiah hanis.

tahun lepas sangat bermakna.

0 review: