Monday, June 14, 2010

reunion stmi 2 batch 1992

pada 12 jun 2010,aku dan rakan-rakan satu sekolah berjumpa kembali setelah 5 tahun terpisah.walaupun yang datang tu 12 orang sahaja tapi gempak lah kan.dan Alhamdulillah segala yang buruk yang direnjis pada kami seperti majlis kumpul-kumpul ni takkan meriah tak menyerap langsung.maaflah sesiapa terasa.aku lepaskan geram ni.haccchuu!*masih selsema*

dulu aku tak banyak cakap,tak matang dan tak tahu dari mana nak curi peluang.jadi,adaptasi terhadap rakan-rakan lama agak lembab.tambah aku yang pending.mesti korang ingat aku ni kerek.

aku mintak maaf.sampai sekarang aku rasa kecik.rasa kau-kau semua macam jauh gila.atau aku terlalu gembira berjumpa dengan kalian?entah.aku tak salahkan sesiapa.memang masa dulu pun aku rapat dengan nana dan siti sahaja.yang lain aku meow sini meow sana.barangkali sebab tu aku ingat macam-macam pasal korang kan?

ooops.aku tak sempat nak ceritakan apa yang aku pernah coretkan masa darjah enam dulu.banyak benda yang aku ingat.

macam mana pun,,aku tetap sayang korang.yang pernah gaduh,yang pernah buli aku sampailah yang pernah aku crush on.

kepada nurul hafizie diana, muhammin nur 'aqilah, fatin atiqah, nurul huda, nur afiqah asmuni, khaizuran, nur nadila, nur shahida, fikry, hafidzi dan syazwan.sangat terima kasih.

0 review: