Thursday, May 6, 2010

my face is green

sekarang kita nampak jem disebalik tart yang tak ada perasaan.hanya warna kuning.tapi dalamnya darah rasa strawberi.sebab kita buat eksplorasi.

baru-baru ini aku dapat lastik tiga ekor burung dengan satu peluru.aku rasa sangat bersyukur.dah,tutup cerita.

antara perkara yang tidak patut dilakukan dalam facebook ialah:

1.jangan tulis besok kau nak ujian jpj.sebab malam tu kawan-kawan akan tanya.aku?tunggu orang tanya aku akan jawab.ya,buat masa ini aku diam.

2.jangan bagitahu kau dapat tawaran jurusan apa dan kampus mana.sebab nanti senang-senang orang lain baca.apa kata kita bagi hints dan biarkan orang lain tanya.baru lah kita tahu orang tu peduli pasal kita ke tak kan?

kedua-dua peraturan ini aku ikut.sebab aku kepoh tapi malu.nak kepoh tapi malu nak cerita.ibarat kucing depan rumah.sebenarnya nak minta belas kasihan tapi cakap nak tumpang lalu.


kenapa muka kau macam ayah masa muda-muda sehh??

0 review: