Tuesday, March 2, 2010

what is wrong with fesbuuk??

bila masuk bulan mac ni kan....ramai orang post pasal keputusan spm..kalaulah qiamat boleh terjadi bila-bila,macam itu jugalah keputusan spm.ada yang tak setuju??

apa yang tejadi pada aku pula,bila dah masuk bulan mac aku jadi konpius dengan hidup aku.mungkin sebab rabun dah naik akibat selalu menatap wajah komputer riba??mungkin banyak sangat main sudoku sampai dalam mimpi pun main sudoku??mungkin juga banyak makan aiskrim sundae strawberi mat donnal??cehh,kayalah kau mat donnal!!!

yang aku tahu,laman web mai spess dah jadi tempat ulang ayat yang sama iaitu "apa-apa je budak baru nak naik ni.."

laman web fesbuuk pula tempat aku skodeng orang lain tengah buat apa...

tuwittter pada aku macam fantasi yang buat aku rasa macam dah lama kenal artis-artis tanah air.itu juga tempat aku mengarut sorang-sorang.nasib baik ada ama.aku tak rasa sunyi..=3

formsepering.mii pula tempat mengadap lama-lama.tunggu agaknya bila ada orang nak temu ramah aku ya??

yutiub tempat aku ketawa sorang-sorang.aku suka yutiub.dia buat aku tak rasa aku sorang je yang gila kat sini.dia suka perkenalkan kawan-kawan dia kat aku contohnya movies,parody,trailler dan juga teaser.

tak lupa juga pada blokspot yang selau bikin cerita gempak kat gua.

1 review:

amalina said...

haha. ntah ape2 je la aku merepek kat twitter tu. -_-
terima kasih kawan!
looking forward to meet you!