Friday, March 5, 2010

tagged by ......

oleh kerana anishu tak kisah siapa-siapa pun nak tag,aku pun nak merelakan diri aku ditag oleh dia.kalau tak buat anishu bengang pulak sebab tak ada orang respon.hehe.

  1. List 13 habits/quirks/facts about yourself.

  2. Tag 7 people to do the same

  3. Do not tag the person who tagged you or say that you tag "whoever wants to do it."

dah??mula.

1.aku blur.tapi kawan aku lagi blur.

2.aku suka dengar klasik nasional.ini tak tipu.aku benci stesen radio yang lain.main lagu yang sama je apa barang.

3.aku suka makan laju-laju.

4.aku suka berusaha pada minit-minit terakhir.kawan-kawan aku dulu susah nak percaya aku dapat 5 A dalam upsr.

5.aku tak boleh telan pil sampai hari ni.aku kunyah dan telan.apa rasa??ferrero rocher.

6.aku suka makan sayur.lebih-lebih lagi petai.

7.tak macam perempuan lain,aku layan naruto,bleach,d.grayman,gundam seed,dragon ball dan yang lain aku dah tak ingat.masa kecik-kecik kawan aku semua layan sailormoon tapi aku dengan aiman nii-chan tengok digimon.

8.penyanyi pertama yang aku minat ialah siti nurhaliza.gila tipikal.

9.aku tak ada pakwe.tapi ramai tak percaya.

10.aku suka bila anishu sebut "babi".hehe.

11.aku ada adik kembar nama azim.tapi dia lahir 4 tahun lebih lambat.jangan tanya kenapa.

12.aku suka sengih sorang-sorang.

13.kawan aku yang nama dia nur azmina suka panggil aku "gila".


emm.siapa yang aku nak tag ya??siapa yang baca sila lah tag diri sendiri.haha.

3 review:

Anonymous said...

ehh3. hazwani daud xbaca taw. ahahah!

alee said...

hahah!!

poyo je..

hazwani daud said...

poyo tu cntik kan?
terima kasih!
haha