Friday, March 12, 2010

r-s-l-t

aku dah bagitahu diri aku banyak kali.apa-apa result yang keluar pun aku redha.keluar macam mana celaka pun ia tetap result.alhamdulillah aku tak ada C,D, mahupun E.

*sesak nafas*.lagi sekali,alhamdulillah.

bahasa malaysia aku A-.ada dua huraian di sini.yang pertama,padan muka sebab suka sangat mencarut dalam blog.ambik kau,lempangan minus.yang kedua,alhamdulillah,minus ke plus ia tetap A kan??

muzik aku B+.dan aku sorang je yang dapat B.tahniah buat lagi 10 orang tu.

lagi,lagi.alhamdulillah.......

aku tahu kawan-kawan suka sokong aku kan??lagi-lagi yang kat hostel tu.tanpa korang,orkid yang aku lukis tu takkan hidup.TERIMA KASIH!!terima kasih sebab aku latih lukis orkid,korang menari lagu 2pm dari korea tu,ada yang main kejar-kejar sambil tarik selimut,ada yang gelak kuat-kuat.aku tak boleh lukis kalau suasana sunyi.dan aku dapat A+.1,2......3,TERIMA KASIH!!!

semalam,orang paling bangga dengan aku ialah Puan Yew.ya.orang yang selalu maki hamun aku paling bangga dengan aku semalam.beliau peluk aku macam aku lah christina voon.beliau buat muka gembira macam aku salah satu band girls kat dalam sigs.beliau cakap tahniah banyak kali macam aku dapat anugerah best drum majorrette.beta terharu.

tapi yang paling mencairkan semalam ialah

doa aku termakbul.aku tak kisah berapa jumlah A aku yang kena tarik.asalkan korang semua
dapat 9 A.


1 review:

NHDiana said...

tahniah yaw .

jangan nanye result aku ,

coz result aku sememangnye celaka .

HHA :DD