Saturday, March 13, 2010

stairway to hell

mama selalu cakap kalau kita pandai kita boleh berjaya,hidup senang dan boleh beli apa sahaja.

tapi aku tak setuju.

"tak.kalau kita ada WAWASAN kita berjaya,hidup senang dan boleh beli apa sahaja."

aku tak kata yang jadi pandai itu bukan elemen penting.menjadi orang pandai juga satu wawasan.ya,kalau orang itu sendiri mahu jadi apa yang dia mahu jadi,itu juga wawasan!!

untuk kawan-kawan yang kecewa, hidup kita bukan berakhir diatas slip kertas.untuk kawan-kawan yang berjaya tahniah diucapkan dan semoga anda teruskan menggalas cita-cita yang berbekalkan semangat yang kental.

aku masih tabik dengan mama.orang yang bijaksana serta berwawasan.pakej kata orang.walaupun sungai di batu pahat sering melimpah keluar,beliau masih senyum sampai sekarang.











perkara-perkara yang diatas.aku cuba memberitahu diri aku berkali-kali.

0 review: