Thursday, April 1, 2010

i wish i can die for five times.

kadang-kadang aku ni memang macam kool.tapi selalu juga hati rasa nak memberontak.selalu. remaja kan.bila aku rasa nak carut aku tulis dalam blog.bila aku rasa nak ludah aku buka twitter.aku tak suka tiup keluar amukan aku dalam facebook.sebab nanti ramai suka hidup aku tengah bencana.

di sekolah masa dahulu?

tak ada masa nak buka blog.jadi,satu-satunya cara untuk aku ludah apa yang aku rasa ialah KARANGAN!!!aku suka bila tulis karangan bahasa inggeris yang bahagian continuous writing sebab tajuknya terbuka.

ada sekali ni.aku tulis apa yang aku rasa dan tak patut tulis.aku patut tulis.tapi orang tak patut baca.bila aku dapat balik buku aku,aku baca ulasan yang diberi oleh Puan Sakinah.

though it is simple it is nice to read.keep it up!

ulang ayat terakhir.aku harap boleh cetak semua entri aku dan hantar ke sekolah.boleh??


2 review:

hazwani daud said...

wahhh. ape kau tulis tym tuu. nak baca gak. heheh

wbbt said...

ooo.haha!!

alah.tajuk tak ingat.

tapi aku tulis apa yang aku rasa masa tu laa..hehe