Wednesday, February 17, 2010

jawa+mongolia

baru-baru ini aku ke parit pinang,kampung anishu yang tercinta.ini bas yang bawa aku ke benut.



bas dari bus stop depan rumah aku,hingga ke terminal benut.....RM5....RM5???aku dulu duduk pontian nak pergi JB RM4 je.siap pendingin hawa lagi.bas ini??bau kentut ada lah.beza RM 1.RM 1 tu boleh belikan mak anishu putu bambu ayerhitam.tapi anishu cakap,

"agaknya sebab bas ni antic.barang antickan mahal.."

bila dia cakap macam tu.aku lega.




kepada anis afiqah mohd farid.sila bear in mind akan logo sebelah parit pinang.


hari kedua aku berhome-stay di kampung kami dikunjungi oleh 4 orang sahabat pena iaitu, Raja durratun safiyah, kak shikin dan dua orang lagi masih pending dalam dokumen aku.hehe.

kak shikin??ya.senior pendidikan muzik aku juga antara 20 warga seni yang aku kagumi.*kak shikin tidak tahu akan hal ini*.tanpa semangat kental beliau yang aku nampak,aku dah lama menggugurkan hasrat untuk mengambil pendidikan muzik untuk spm.*ramai tidak tahu tentang hal ini*.

hari kami bertujuh dimeriahkan oleh lembu-lembu serta tenggiling tajaan kampung parit pinang.terima kasih.



kalau ada sumur diladang,bolehlah kami tumpang gosok gigi,
kalau ada umur yang panjang bolehlah kami beronggeng lagi.

2 review:

Anonymous said...

hwaa.....
cm bez jex environment nyer!

wbbt said...

huhu,,

mg bez pon..

hee