Saturday, January 9, 2010

a lame stalker symphony.

please hate it,,


esok,esok, dan esok,
bicara si 'putera' yang tidak diundang,
kononnya merisik si 'puteri' idaman,
tiadalah hebat persis dirinya,
tetapi cabaran menggelegak dalam nafsu,
dengan harapan tinggi menggunung,
berjaya mencipta fantasi baru.

"awak,kawan saya nak kenal.nak nombor telefon????"
ketakutan menyelubungi keberanian,
aduh!!
menjual ikan rupanya,
sanggup mempergunakan diri yang bukan sendiri,
demi mencapai hasrat yang meninggi,
si 'puteri' sabarlah menanti,
agar kesabaran hadir dalam kemenyampahan.



fenomena ngurat-mengurat ni selalu terjadi kat mana-mana pun.tak terjadi pada aku.haha.sebab keKEREKan muka aku?? fenomena ni selalu berlaku dalam hidup kawan-kawan dan ahli keluarga aku.kenapa mereka suka cakap "kawan saya nak kenal" ?????

0 review: