Saturday, December 31, 2011

Marry me Joe

Masa tu aku singgah kedai Forever 21 sebab nak beli beg plastik baru. Yang lama punya ada orang curi tak pulang. Rambut yang lurus, jangan disangka tak ada sehelai rambut gatal. Tiba-tiba, muka serupa Fasha Sandha. Soya ! Gelabah, terus lepak Secret Recipe minum plain water.

"Li, aku tak jujur bukan sebab hipokrit. Aku diam bukan sebab salah."

"Aku dah kata. Bercinta dengan anak kedua memang rumit."

"Dia rapat sangat dengan semua orang, susah nak faham dia"

"Dalam hati dia kau tahu?"

"Tapi aku bukan lelaki idaman dia"

"Layak ke dia nak dapat lelaki idaman?"

"Tapi puas aku bagi dia harapan, takkan dia tak nampak?"

"Kau ada tanya dia tahu ke tidak?"

**
Kerana pemikiran berbeza, manis pertemuan jadi sementara. Jangan risau, jangan pening kepala, esok 2012 masih ada.

**

"Soya, kau nak ikut aku pergi event tak weekend ni? Aku bawak kau jumpa Julian nak?"

"Nak. Dekat mana?"

"Youtube"

0 review: