Thursday, April 21, 2011

tewas

dalam dunia ni. ada dua perkara yang paling aku benci.


yang pertama ialah assignment

yang kedua ialah




ditewaskan oleh orang yang tak sepatutnya lebih perkasa dari aku.


Hati aku perkasa. Bukan statement perasan tetapi memang susah nak meruntuhkan ego jantan yang dah macam saka dalam diri aku. Sehinggalah aku bertemu dengan seseorang yang berjaya menewaskan. Aku tidak lagi perkasa. Kau dah tahu. Tapi kau sendiri yang acukan pedang pada aku. Bukan aku yang minta. Kau sendiri yang render fasal. Sekarang kau kata kau hilang aku sebagai kawan. Aku tak mengerti. Semua salah kau sebab aku tak pernah minta ditewaskan.

*mengeluh*

Sekarang kau dah tahu kan? Ya. Aku akan terus menunggu. Memang kau bukan yang aku impikan. Tapi kau yang aku inginkan sekarang. Mustahil.

Haha.

"Aku tahu tapi buat-buat tak tahu"



Tahniah kerana menewaskan aku. :)

2 review:

aqilah said...

tinggi sangat ego jantan lu bro!

wbbt said...

what to do :(