Tuesday, November 30, 2010

parah.hijau merata-rata.


aku tak pandai nak tunjuk obsesi.tak reti nak cerita ikut teori sains planet pluto.bila aku dah mula risau, aku akan mula tunjuk sifat radikal semulajadi macam yang aku tengah buat sekarang ni.
sebagai manusia biasa, perhatian itu satu hak asasi.bukan cuba nak jadi optimis semata-mata.kita ada perasaaan ada sebab.bukan suka-suka
.sama macam stalking.kalau silap langkah memang orang akan ingat kita ambil bukti tapi kepoh berbanding ambil berat tapi diam.

"takut orang risau,salah sangka.sebab itu kita berahsia"-Lynn, Kami The Movie.

aku bukan sombong.tapi kadang-kadang tindakan ini
terpaksa supaya orang tak tahu apa yang tersorok dibelakang cermin mata ini.tak perasan?aku lebih senang kalau macam tu.ada kalanya aku memang diatas pentas sedang melakukan performasi. tapi aku tak lupa yang dibawah sana. dan aku juga memerhatikan yang satu dibawah itu.dari jauh.dan tertanya-tanya adakah yang satu dibawah itu juga sama memikirkan aku?atau dia ada pendapat yang sama seperti aku iaitu "dia takkan tahu".

okay.okay.aku bukan nak paksa kau untuk faham apa punca tindakan aku yang kononnya radikal ini.aku cuma mahu kau tolong dengar sahaja.tidak salahkan?*terima kasih!*




ini memang tak mungkin aku.gambar hiasan.jemput tengok ya walaupun tak menunjukkan apa-apa yang radikal.hihi.

0 review: