Monday, November 8, 2010

18 years single.fullstop.

hai.aku dah 18 tahun.dan aku masih single.tak penting.tutup cerita.Pertama sekali terima kasih kepada warga2 puncak yang sanggup melakukan transformasi terhadap aku dari manusia biasa kepada jemput2.WEH,THANKS!kolabrasi anda sangat mengagumkan.sebelum itu, sori.aku tak ada gambar.


senarai Tukang Masak Puncak Perdana.resipi-(jemput2 perisa Alee)

Fatin Ajmal Syazana Madon
( Si Dalang nombor satu )

Amalina Azman
( Dalang nombor dua )

Mohd Zhafir Muzani
( Yang rakam aksi lucah aku.sori)

Jeycobs Lerroy
( aku tak tau kegunaan kau tapi kau rasa aku comel kan?)

Nurul Husna
( SI PENIPU )

Amira Izzati Shaiful Bahri
( konon suruh teman pergi tandas.blah kau)

Syahida Hassan
( yang tak tau nak buat apa )

Khairul Adha
( Tuang tepung paling banyak)

Diyana Zulkafli
( Simbah air dari balkoni )

Atikah Subri dan Syazwani Mutholib
( Tukang gelak dari blok 2)

Penetap blok 2 dan 1
( jerit suruh diam)

Ashmeer
( lari bila aku nak kasi tepung)

dan

Saiful Ismail
( Yang banyak membantu mereka diatas.terima kasih Abang!)




ini senarai lima orang yang taip pesanan ringkas terpantas.

1. Anis Afiqah Mohd Farid
( love you.:)

2. Fatin Syairah Mustapha

3. Zakiah Hanis Md Samzaini

4. Nurul Nazaratul Ain Isam

5. Nur Azmina Juhari

6. Nazurah Hamzah

7. Arthirah Ali

8. Fazlin Zainal

9. Nazli Nawi

10. Meroz Mckenzie Mukmin

11. Mohd Nazrin

12. Nik Siti Hajar Nabilah

13. Fadhlan Khair

14. Ariff Zaki?

15. Atikah Ramlee (mummy vogeh!!!!)

16. ZAITON ABDUL HAMID ( bonda tercinta)

17. Tri Haryati

18. Nurul Husna Abu Bakar

19. Hamirul Afizi

20. Nur Waheeda Roslee

21. Aisyah Tarmizi

ini pulak yang terpantas taip papan kunci komputer untuk laman web sosial fesbuk.


1. Anis Afiqah Mohd Farid
( kau lagi?parit pinang boleh!!)

2. Siti Ammira Kadir

3. Farah Nabila

4. Nur Azmina Juhari

5. Shahrul Akmal
( betul ke ejaan ni Shiro? )

6. Radziah Togiman

7. Hafiy Ahmad

8. Nurul Husna Abu Bakar

9. Siti Fatehah

10. Firdaus Zainal Abidin

yang taip bagi ucapan paling lambat pun ada anugerah.

1. Lina Nurhani Landong

2. Farah Amylea Azizan

3. Nur Izzati Mohd Asri


p/s:Yang tak disebut untuk Fesbuk.Maaf sangat2.bukan tak nak tulis.tapi ramai sangat.percayalah,setiap daripada kau sangat bersinar.
terima kasih buat:

Allah S.W.T

Si Kembar : Azim Isa.:D
Keluarga Tercinta
Sepupu Tercinta
BESTFRIENDS
GAY PARTNERS
kawan2 STMI 2
kawan2 SMK Dato Penggawa Barat
kawan2 SMK (P) Sultan Ibrahim
Jiran2 lama di Pontian
dan
kawan2 UiTM kampus Puncak Perdana.

Terima Kasih sebab jadi setiap seorang yang ada.




cinta.
Alee Isa.:)


0 review: