Sunday, May 16, 2010

bosunyi

buat masa ini aku rasa sunyi.sunyi dan bosan adalah dua perkara yang berbeza.

aku menyedari perkara ini sejak kawan-kawan aku membentangkan karpet ke program matrikulasi.aku jadi sunyi.

tak pasal,aku jadi benci pada fesbuk.sebab fesbuk dah macam lelaki pendiam.aku memang tak boleh nak in dengan lelaki pendiam.sebab aku tak tahu nak cakap apa jadi aku jalan tanpa toleh ke belakang.dramatic.

=_=

aku jadi benci.benci.tapi tidak pada blog.sebab aku tahu.setiap kali aku tulis ada yang baca.tak semestinya followers.aku tahu yang anonimos lebih ramai dari pengikut yang visual pada kotak bahagian kanan atas blog.aku benci.aku benci.





*one message received





baca mesej.



"10 pasang baju kurung cukup tak untuk pergi mmu?"

anishu.aku sayang kau bodoh!jangan lupa untuk maki aku haram sana haram sini dua hari sekali.

0 review: