Sunday, April 18, 2010

to spit or not to spit

aku terperangkap.dalam hutan belantara.hutan belantara penuh tanda tanya,penuh bingung,penuh rasa nak ludah perkataan sial,penuh rasa tak tahu nak buat pilihan.

dua hari yang lepas,aku telah menggunakan 20 sen dalam akaun-tak-mati aku untuk tahu keputusan kemasukan ke matrikulasi kementerian pelajaran malaysia.

aku dapat kmNs.aku tak tau nak cakap apa.bersyukur sebab ramai warga sigs dapat sana!!atau oh,bagus lah..sekurang-kurangnya aku tahu aku dapat mana atau ah,kenapa lah susah-susah bagi aku tawaran,aku tahu aku tak boleh buat benda-benda kira.

aku rasa nak cakap semuanya sekali dalam satu ludahan.ya,aku rasa gembira,rasa terharu,rasa bingung,rasa macam-macam.


aku bingung.jom makan sundae strawberi??

4 review:

hazwani daud said...

aq pon dpt sne. kau g??

alee said...

tak kot.:(

AfiY said...

nak buat mcm mane kaw kan cerewet...
hahaha

alee said...

mana kau tau aku cerewet ni??

>.<