Saturday, July 2, 2011

Shih Tzu Happens


Mencari ruang
kalaulah masih ada peluang
untuk aku menangguh kebenaran
kerana sungguh bukan dusta yang aku pamer
percayalah
kalau ada didalam ini tidak jujur
walau disengajakan
percayalah
itu semua kerana sayang
maafkan aku
kerana tanpa izinmu
aku sudah terlajak
menceroboh masuk
dalam sudut milik engkau
kau senyum saja
aku telah disampuk
aku kini ditewaskan
oleh itu
aku masih mencari ruang
kalaulah masih ada peluang
untuk aku menanggung harapan.




Alee Isa
2 Julai 2011
Member gua ramai dah kena strok cintan ! :)

4 review:

Unknown said...

Your time will come Aleena binti Isa.. Don't worry

wbbt said...

Don't say that Cikcit. I never hope that it will happens.

aqilah said...

vote for Mira Cikcit's answer;)


don't worry, your time will come. no matter what.



don't ever you deny it when it comes pulak!:P

wbbt said...

haha ! yelah @aqilah . kalaulah ada :/