Saturday, December 19, 2009

A BA TAR

sunway pyramid bagaikan pasar malam pada 19 disember,
hari sabtu.hari dimana ramai keluarga di malaysia pergi bercuti,
satu rombongan telah diadakan disertai oleh arthirah,kiss,azim,aiman,kakak,kak fiza,kak azrena,abang nizam bersama teman wanita,kak baby dan aku sendiri la.
nasib baik tiket dah beli,
cerita avatar.apa binatang tu????entah tapi aku layan saja cerita tu,
komen yang kami beri:

kak fiza:emm,okey la...
kak baby:sedihlah..sebab kita menghayati keindahan seni grafik ceritanya..
kak azrena:betul,betul!!!touching lah....
arthirah:eiiii,kenapa ceritanya last macam tu!!!!!tak adventure langsung!!
aiman:biasa je...
azim:heh...
kiss:masa dia terjun smart gila...
abang nizam:?????????
kakak:selebetlah cerita tu...

itulah komen dari rakan-rakan kita...pada aku,aku sokong kak baby...aku lagi menghayati seni grafik ceritanya....fantasi walaupun fatamorgana semata-semata...tapi aku setuju juga dengan arthirah...kenapa akhir ceritanya macam tu...nak tau,tengoklah sendiri...

0 review: