Saturday, November 7, 2009

supersweet seventeen

pada malam sabtu yang indah,aku dengan seronoknya tengok cerita nurkasih yang tak berapa nak minat tu..layan..habis saja cerita nur kasih,aku pun naik ke dorm dengan mengantuk yang gaaah....sedapnya tidor...dalam khusyuk malakar peta di bantal,ada orang yang cuba menceroboh mimpi aku...ain..nak pergi toilet...dia cakap "alee,teman aku pergi toilet...aku takut la nak pergi sorang-sorang...dah pukul 2 ni...aku takut nak lalu study room..."..tanpa membuang masa,aku pun bangun dari tidur...tiba-tiba,dorm jadi terang dan lagu yang suatu masa dahulu pernah menang MTV award pada kurun ke 12 pun dinyanyikan oleh lebih kurang dua puluh orang...lagu "happy birthday to you"....dengan mamainya,aku pun dengar lagu tu sampai habis...aku tak sangka budak hostel sigis ni berbakat dalam bab-bab sorok-menyorok....pastu,aku diberi makan sushi(antara makanan yang aku gila!!!!) dan kek secret recipe satu slice....dengan air mata yang terkumpul dalam tearduct aku,aku jamah makanan yang kawan-kawan aku bagi....aku happy sangat!!!!

kesimpulannya,aku nak ucapkan terima kasih sangat-sangat buat kawan-kawan aku...yang sanggup tangkap sotong,beli ikan nak buat sushi,balutkan gula-gula,peluh-peluh buat kek....TERIMA KASIH!!!!aku sayang korang dan terima kasih sebab buat hidup aku lebih bermakna....esp to linggo,naja,anishu,oier,ain,anyss,amar,zana....

0 review: